mellan vakna & somna

Nya mediciner

Kategori: Diverse

Så där ja. Då var man två mediciner rikare och massa pengar fattigare.
Fick träffa en hyfsat fumlig och osäker doktor. Nästan så att jag till slut ville tala om för honom vad han skulle göra. Han lyssnade och tittade och kände. Lungorna lät normalt, halsen såg bra ut och kändes bra också.

Så där sitter jag och känner mig som värsta hyponkondrikern och försöker beskriva hur det känns och var det känns. Jag tror vi missförstod varandra minst 10 gånger på de 10 minuter jag var där...Men vi lyckades i alla fall vara överens om vilka mediciner jag skulle ha. Den gamla vanliga och en ny för att testa i två veckor om det blir bättre. Så nu har jag både en blå och en brun. Den bruna är i runda slängar 80 gånger starkare än den blåa. Så det ska bli spännande att se vad som händer... =)

Jag hoppas att den bruna är nyckeln till bättre andning, mindre ont och mer tålamod.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: