mellan vakna & somna

Någon som sett min kreativitet?

Kategori: Diverse

Varför är det ibland så förbaskat svårt och andra gånger tar det tio minuter. Vissa dagar flyter det på utan ett enda hinder på vägen, andra dagar känns det som att man får klättra över meterhöga murar mest hela tiden.

Jag ska skriva en krönika till personaltidningen. Förra gången var en sådan gång då det tog tio minuter. Denna gången verkar det vara nästan omöjligt.

Jag har satt lite press på mig själv genom att lyckas vara lagom fyndig och rolig de senaste gångerna. Nu kan jag inte komma på något bra ämne som är lite aktuellt och som går att vända och vrida en smula på. Jag har just nu två halvfärdiga krönikor där den ena handlar om klimathotet och den andra om reunios.

Jag behöver bara en. Helfärdig.
Har kört fast totalt nu.



Förresten. Tack aftonbladet.se för de 590 besökarna häromdagen.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ungefär som kelloggs allbrans reklamen, med andra ord?

    2007-02-16 | 11:56:11
    Bloggadress: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här: