mellan vakna & somna

Kramp eller bara träningsvärk

Kategori: Diverse

Idag är en sån där dag då jag blir lite lätt utskrattad i fikarummet. Jag har galet ont i benhinnorna. Kan man få kramp i benhinnorna? Kan man ha träningsvärk i benhinnorna? Kan vi alla hålla tummarna för att det inte är inflammation i benhinnorna? I natt har jag drömt att jag hade ont i benen, det kan man säga är ett tecken på att jag troligtvis har haft ont hela natten.

Dagens roligaste aktivitet på jobbet var utan tvekan när jag fick prova på lite sportlovsaktiviteter som vi visst anordnade. Så jag har stått på någon slags snurrande platta med ett snurrande cykelhjul i handen. Om man lutade hjulet så snurrade plattan. Coolt. Men jag var ganska feg. He.

Dagens mindre roliga aktivitet på jobbet var utan tvekan genomläsning av 61 sidor årsredovisning, fyra gånger! När ska vi börja skriva på svenska och inte byråkratmuppspråket? Och varför slänger vi in en miljon helt obegripliga diagram utan att förklara dem? Well. Jag har nu officiellt gett upp och delegerat istället!

Idag är det även fettisdagen. Detta firas med kaloribomb till 15-fikat.
Det är nu det.
Med raska haltande steg en trappa upp!

Hasta luego!



Tittar på bilden på mig själv i förra inlägget. Frågan lyder:
Är min näsa så där sned i verkligheten också och varför har jag aldrig sett det innan?
Kan man skylla på att ljuset faller olyckligt? =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: