mellan vakna & somna

Drömtydare sökes

Kategori: Diverse

Okej. Jag har haft världshistoriens sjukaste dröm. Den slår till och med mitt slagsmål med engelsmannen.

Jag drömde i natt att jag blev utsatt för incest, av min pappa. Fast jag är inte riktigt säker på att det verkligen var min pappa som var med i drömmen. Drömmen gick egentligen mest ut på att jag försökte fly. Sprang in i en stor klädkammare som var som en stor korridor och verkligen bara vrålade efter hjälp. Jag skrek mest efter mamma. Drömmen slutar med att personen som gjort övergreppen på mig ställer sig själv framför en kanon (en sådan som finns på exempelvis piratskepp). Han laddar kanonen och fyrar av så att han själv flyger iväg med kanonkulan på magen.

Ärligt talat. Vad händer i min hjärna? Man blir ju rädd för sig själv!

Kommentarer

  • Ann Ekstrand säger:

    Vilken rolig blogg. Följer plötsligt din och Cajsas. Garvar alltid åt något. Föredelen när man känner någon bra, då kan höra vilken ton den skriver.

    2007-02-07 | 10:57:17
  • Petra säger:

    Fick du nån hjälpa av mina länkar? hah!

    2007-02-08 | 09:46:38
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: