mellan vakna & somna

Dagen när statistiken fick fnatt

Kategori: Diverse

Ja, inte vet jag vad som hände. Men ruskigt trevligt är det.
Jag gick från rekordet 27 unika besökare till nya toppnoteringen 590 unika besökare. På en dag. Det är coolt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att kunna toppa det, förmodligen inte skriva ett sånt här inlägg. Får nog jobba på något smaskigare...=)

För övrigt har jag idag jobbat 1 år här. Det är också rätt coolt.

Roligast på TV igår var faktiskt på sena Nyheterna. Peppe bjuder på geléhjärtan och när Unni ska lämna tillbaka till Bengt Magnusson säger hon ....nu blir det ett geléhjärta här, eller hur Bengan.
Är Bengt alltså Bengan till vardags.
Det hade jag tyckt var hysteriskt kul. Men så är jag ganska lättroad också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: