mellan vakna & somna

Press

Kategori: Diverse

Det är ju sjukt att det fortfarande fungerar.
"Jobbar bäst under press" är ingen myt.
Det är så sant så sant.

Jag har publicering av personaltidningen imorgon.
Idag har jag gjort mer än vad jag fått ihop de senaste fyra veckorna.
Gött! =)

Nu blir det ett ordentligt hopp rakt ner i soffan.
Sedan blir det städ. Är ju dags för det årliga stora julbaket på lördag, så jag tror jag behöver göra en insats på de fyra mil för långa gardinerna och de gigantiska råttorna i hallen.

Typ sjutusen vuxenpoäng i den meningen.
=)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Cornflakeskakor:
    1 hg margarin
    1 dl socker
    1 dl sirap (ljus antar jag)
    3 msk kakao
    1 tsk vaniljsocker
    3,5 dl cornflakes
    1,5 dl kokos
    -
    Blanda margarin, socker, sirap och kakao i kastrull. Tillsätt vaniljsocker, cornflaken och kokos. Låt det bubbla 3-4 min. Häll i formar (godast i knäckformat men funkar även med större) och ställ i kyla.

    2007-12-06 | 22:07:49
  • Patrik säger:

    Du börjar låta lite brådmogen, Sara. :)

    2007-12-07 | 10:55:46
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Sara säger:

    Patrik: Ja, och inte så lite heller. Uäck! =) Jag måste styra upp det här nu...

    Karro: Tack snälla rara du. Nu kan man bli tjocker i år också. Gott! =)

    2007-12-07 | 12:22:21

Kommentera inlägget här: