mellan vakna & somna

Julklapp

Kategori: Diverse

Vad har ni gjort idag?
Jag har sprungit omkring i röd träningsoverall med sydda pressveck och en gigantisk mobiltelefon i handen. Bytte sedan om till tofs på sidan, stora örhängen, stor skjorta med skärp i midjan och en något mindre telefon. Kollegan körde fluga, kavaj och en telefon större än störst. En helt vanlig dag på jobbet med andra ord.

Trött i ögat men ändå med någon slags energi. Eller ja, energin var där innan, nu har den liksom runnit av mig lite. Det är verkligen trevliga föreningen här....... not.

Men men, nu snart hade jag i alla fall tänkt köpa årets första julklapp. 18 december. Skandalsent att börja julklappsshoppa...

=)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Oj! Jag köpte klart mina igår. Sjukt skönt att det är klart nu! Men å andra sidan har jag allt förbaskade julgodis kvar att tillverka. Men det får bli till helgen. Tjopp!

    2007-12-18 | 18:23:06
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: