mellan vakna & somna

Glögg

Kategori: Diverse

Idag blir det glögg vid måndagsmötet.
Jag antar att det är för mycket att hoppas på att det är starkglögg... =)
Det hade ju annars underlättat måndagen något.

I och för sig så tycker jag bättre om saftglögg, så jag lär nog vara nöjd ändå.

Köpte för övrigt en julcider i fredags. Den med glitter i. Jag hann aldrig smaka den och är rätt tveksam till hur smaken kommer vara. När man till och med skriver på etiketten att den har en parfymerad smak så är det läge att börja ana ugglor i glöggen!

Kommentarer

  • Karro säger:

    Den drack jag förra året. Den är helt ok men jag hade glitter i glaset hela kvällen.

    2007-12-03 | 08:49:49
  • Patrik säger:

    I Korea kan man bara drömma om glöggen hemmavid. Ahhrg.

    2007-12-03 | 11:26:23
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här: