mellan vakna & somna

Trappträning och flåthår

Kategori: Diverse

Dagens "detta är inte heller min dag"-händelser:

1. Kommer hem från jobbet - så där pigg - inser att jag har tvättstugan. Knatar upp för att hämta tvätten. Kommer ner. Dörren till tvättstugan är låst. Gah. Den är aldrig låst. Upp igen och hämta nyckel. Kommer ner och ser då till min förvåning att någon redan tvättar. Upp till lägenheten igen för att skriva en lapp. Ner igen och upp igen. Har jag sagt att jag bor på fjärde våningen? Utan hiss...

2. Ska hoppa in i duschen när jag inser att jag visst glömt mitt shampoo på Tjärö. Tänker att jag ju har en flaska i träningsväskan. Icke. Den tog ju slut igår.

Så nu sitter jag här med flåååtigt hår och lätt träningsvärk i benen.
Vilken härlig dag.
=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: