mellan vakna & somna

Snabbare än ljuset - det spelar ingen roll

Kategori: Diverse

Mitt jobb har blivit ett sådant där det inte spelar någon roll hur fort, genomtänkt, omfattande eller bra man gör något. Det är liksom ändå aldrig tillräckligt bra.

Det är sjukt jäkla svårt att försöka få folk nöjda här.
På ett och ett halvt år har jag fått TVÅ riktigt positiva mejl efter att jag skrivit något eller hjälpt till med något.

Det handlar inte om att jag måste ha en massa bekräftelse hela tiden, att alla måste berätta hur bra allting är hela tiden. Men någon gång då och då, låt säga en gång i halvåret, hade det varit trevligt. Jag skulle vara nöjd med ett Tack.

Det driver ju en till gränsen att försöka få lite positiv bekräftelse i den här organisationen.
Jag befinner mig precis strax innan gränsen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: