mellan vakna & somna

Säsongens viktigaste match

Kategori: Diverse

Imorgon är det dags.
Matchen imorgon har visat sig bli den viktigaste för säsongen.
Vi möter dem som ligger precis under oss.
De ligger även under strecket.
Där vill vi inte hamna.

Jag får inte spela.
Eller får och får. För tränarna får jag nog. Men jag får stränga förmaningar från alla att jag inte ska offra ryggen. Kollegorna har till och med deklarerat att de INTE kommer tycka synd om mig på måndag om jag kommer och har ont då.
Så jag ska väl häcka lite på bänken.
Kommer ju få spelet.
Rygghelvete.

Idag gick det för övrigt så obra för mig på ett möte att till och med kollegan började fundera över vilka jobb jag satt och planerade att söka... haha.
Jag satt faktiskt och planerade. =)

Kommentarer

  • Agent Anka säger:

    Smidigt som ett kassaskåp =)
    That's the way I like it!

    2007-08-17 | 08:50:07
    Bloggadress: http://agentankas.blogg.se

Kommentera inlägget här: