mellan vakna & somna

Sail och blå rallybil

Kategori: Diverse

Igår landade Petra i mina delar av landet och jag hämtade upp henne med min blåa rallybil (måste ju erkänna att det låter mycket bättre med röd rallybil...oh well)

I helgen är det Sail i Karlskrona. Lite stadsfestivalaktigt så. Öltält och grejs. Och en jäkla massa folk. Det är verkligen underbart roligt att försöka hitta en parkering. Verkligen.

Men vi ska i varje fall göra vårt bästa för att visa dalkullan (det är så det heter va? hjärnsläpp) hur trevligt, roligt, galet och vilt det kan vara här. He. Tack vare det gråa pissvädret får vi nog kämpa lite extra. Vi inleder helgen med lite fotboll - ja, som publik då. Heja IF Trion!

Idag hade jag för övrigt 1 nytt mejl.
Viss skillnad.

Kommentarer

  • Agent Anka säger:

    HEJA IF TRION!!!!!
    Jaså? Det var alltså dig Petra ska kolla på.. =)

    2007-08-03 | 09:21:26
    Bloggadress: http://agentankas.blogg.se
  • Sara säger:

    Nej faktiskt inte mig, utan den andra kompisen som hon hälsar på i den här staden. Som också spelar i IF Trion - ja, fast i herrlaget då. =)

    2007-08-03 | 10:38:36
  • Agent Anka säger:

    Jag fick höra det och jag måste säga att jag blev oerhört besviken. Vilken dålig vän Petra är :P

    2007-08-03 | 18:45:10
    Bloggadress: http://agentankas.blogg.se

Kommentera inlägget här: