mellan vakna & somna

Rosa fläckar och skitsnack

Kategori: Diverse

Oj vilken fest det blev.
Det var en himla massa människor här och Singstar underhöll nog hela huset, ja eller kvarteret. Jag har inte gått runt och frågat, men man kan ju ana.

Resultatet från festen är fem påsar med flaskor och burkar.
Rosa fläckar över halva mattan. Så just nu pågår projekt rengöring. Lite lätt kaos.

Kvart i fem satt vi och åt nattamat, så det är rätt befogat att man är lite trött i ögat idag.

Min fiende i stan hade visst pratat skit om mig igår så att det hördes över halva centrum. Nästan, men bara nästan, så jag ångrar att jag inte kunde dyka upp där och be henne säga all jävla skit hon häver ur sig till mig istället. Oddsen för att hon faktiskt skulle göra det är rätt usla. Mycket snack och lite hockey. Men fanken vad irriterad jag blir. Helst när jag inte riktigt kan komma på hur det gick till när hon började sitt hat-tåg mot mig. Åh, konfrontation. Ja tack. Muppunge!

Gårdagens skörd i skitsnackslandet är att jag har en häxnäsa som det bara saknas en vårta på.
Ja, men visst är det hög nivå på skitsnacket också?!

Nej, nu ska jag engagera mig lite i de rosa fläckarna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: