mellan vakna & somna

Mystiskt och märkligt försvinnande

Kategori: Diverse

På kort tid har två koftor försvunnit från mitt hem.
Jag förstår inte alls vart de har tagit vägen eller vem som stulit dem.
Självklart är det någon som lekt tjuv. Jag kan väl aldrig ha glömt dem någonstans?

Idag letade jag till och med bland kvarglömda kläder i tvättstugan.
Självklart för att se om tjuven råkat glömma dem där. Inte för att jag är världens mest förvirrade person. Inte alls.

Så, nu får jag väl gå ut med en efterlysning då.
1 svart kofta från Gina Tricot. Inget speciellt med den egentligen - ja förutom att det var min favorit då. Doh!
1 vit kofta från Gina Tricot. Försvann något senare än den svarta. Men för båda gäller att jag inte har den blekaste aning om var jag såg dem senast.

Kommer det män i vita rockar och klär på mig en rolig tröja snart eller vad?!

Kommentarer

  • Petra säger:

    Sånt där är väldigt irriterande. Mer irriterande när stora plagg försvinner spårlöst också! Jag har alltid undrat över var alla strumpor tar vägen?

    2007-08-22 | 16:14:30
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Sara säger:

    För övrigt har vit kofta hittats idag i storstädningen. Men svart favoritkofta är fortfarande borta. Spårlöst försvunnen.

    2007-08-23 | 23:48:53
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: