mellan vakna & somna

Temprano y Singstar

Kategori: Diverse

betyder tidigt. Och det är precis vad det blev. En tidigt kväll alltså. Hade förfest. Gick till helvetesnivå. Där var det en mil kö som alla vägrade stå i. Inklusive jag. Så jag gav upp. Ringde R som nästan fick med mig till stället jag svurit att jag aldrig ska gå till igen och redan misslyckats en gång. Monsterlång kö där också. Så jag styrde hem. Tidig kväll känns riktigt gött faktiskt. Kanske inte hade gjort det under andra förhållanden, med annat flyt. Men eftersom flytet redan var dåligt så var det här ju bra. =)

Har sjungit Singstar hela kvällen. Jag och E kidnappade mikrofonerna och dominerade så pass att ingen annan vågade utmana oss. Så vi utmanade varandra. Först till tio vinster. Jag tog fyra i rad och kammade hem vinsten från födelsedagsbarnet. Sjukt kul att sjunga. Och sjukt märklig blandning av människor på förfesten. Då menar jag inte sjukt som i sjukt kul...utan mest bara märklig.

Imorn blir det fotboll. Och eftersom jag ska hoppa i skorna är det ju ännu en anledning till att det är bra att este noche es muy temprano. Eller nåt ditåt.

Hasta mañana!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: