mellan vakna & somna

Snygg naken

Kategori: Diverse

Slänger ett öga på Snygg Naken på Kanal 5.
Egentligen tycker jag idén med programmet är bra.
Men jag har inte så lite svårt för killen som är stylist/programledare.
Och när de ska hitta underkläder som passar bra för en het lördagskväll och tvingar på den stackars tjejen nån märklig kroppsstrumpa så satte jag nästan tortellinin i halsen. Mer Bridget Jones än så blir det helt enkelt inte.

Denna dagen har för övrigt varit extremt lat. Trött, blåslagen och allmänt sliten. Så det har bara blivit softning, fotbollstittande och otippat trevlig handling på ICA.

En massage vill jag ha nu. Och fotvård. Och ansiktsbehandling. Ja, ett spa helt enkelt.

Okej en fråga. Hur gör man snusklubbor?
Det är väl typ sånt här man borde fundera på när man är fyra år och inte när man är snart 24...Men likväl är det sånt jag klurar på på söndagseftermiddagen...
Någon som vet?

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Kanske om man blandar general lös och göteborgs rapé, och sedan formar det till en boll på en pinne? :)

    2007-04-22 | 20:53:48
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Petra säger:

    Uäck!

    2007-04-22 | 21:56:05
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Sara säger:

    hahaha, tveksamt om vi pratar om samma sorts snusklubba i så fall...Helt ärligt, hur gör man? =)

    2007-04-22 | 22:36:38

Kommentera inlägget här: