mellan vakna & somna

Lite flyt kanske

Kategori: Diverse

Ja, jag har sagt det förr, men denna gången menar jag det verkligen. Det skulle sitta riktigt fint med lite flyt nu. Det borde liksom vara min tur att ha medvind.

Eller så kanske jag bara ska ha lite tålamod.
Ja, så är det.
Och alla vet ju hur bra ställt det är med den delen...

Så jag jobbar vidare med mina tålamodsövningar helt enkelt.



Snart kommer det människor hit. Jag är klar men inte redo. Är faktiskt inte det minsta sugen på utgång. Är mest bara trött i ögat. Lite vin eller öl kanske i och för sig kan råda bot på tröttheten. Eller så blir det en tidig kväll.

Nu börjar Världens Humorkväll.
Enbart värt att titta på om Johan Glans är med.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jag såg Johan Glans när jag var på Kvarteret Skatan live i sthlm för ett tag sen. Å man kan lixom inte hålla sig för skratt när man ser människan, han är grym! Skrattade så jag kiknade =)

    2007-04-08 | 11:24:16
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: