mellan vakna & somna

Körig dag och brinnande öron

Kategori: Diverse

Det är ta mig tusan en smula körigt när man ska ordna så att information om ett vunnet Guldägg OCH en nyutsedd rektor kommer ut, på samma dag.

Det brukar vara en stor händelse i månaden. På sin höjd.

Idag har jag hunnit med att sprida information på massor av olika vis om Guldägget. I detta ingår ju också att hjälpa journalister med bilder och så.

Jag har även skickat ut ett pressmeddelande om vår nya rektor samt ett extranummer av personaltidningen.

Någonstans däremellan försöker jag även hinna få kontroll på personaltidningen som har deadline imorgon, våndas lite över webben, äta lite tårta och fundera över varför det känns som att öronen håller på att brinna upp.

Det kanske inte är så mycket egentligen.
Men det var en hejdundrans tempoväxling.
Fast det är roligt också. Jag gillar när man får känna pulsen en smula igen. Även om det innebär att öronen blir rödare än tomtens luva...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: