mellan vakna & somna

Jag måste lära mig hjula

Kategori: Diverse

Jag skulle kunna prata om pirret och snurret. Men min skrockfulla erfarenhet visar att så fort något nämns högt så är det inte riktigt lika spännande längre och har en tendens att försvinna ut i tomma intet.

Och det är faktiskt ganska trevligt med pirr och snurr. Lite tröttsamt kanske eftersom jag inte kan sova.
Och ganska idiotiskt att blogga om något man inte vill avslöja...well...

Idag är det sommarhärligt ute och kalendern är tom. Minglar med kollegorna och har det bra. Imorgon ska jag däremot försöka hinna med två möten på två timmar som tillsammans varar tre timmar. Ingen bra ekvation så jag fick lov att lova att göra en storstilad entré en timme senare på det senare mötet. Vilket i sin tur innebär att jag måste lära mig hjula idag, det var nämligen det som var den storstilade entrén...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: