mellan vakna & somna

Hur nervös får man bli?

Kategori: Diverse

Öppnade ena ögat lite försiktigt. Konstaterade att det var becksvart i hela lägenheten och tog det som ett säkert tecken på att det inte var dags att stiga upp än. I vanliga fall snurrar jag då bara runt och sussar vidare. Inte inatt.

Inatt, närmare bestämt klockan 02.34, vaknade jag och var nervös inför seriepremiären... Vilket ledde till en miljon tankar i huvudet om både fotboll och flyt. Vilket i sin tur ledde till att jag inte alls bara kunde snurra runt och sussa vidare. Jag måste ju komma över den här nervositeten snart. Helt ärligt så kommer den nog knäcka mig annars.

Så om jag somnar sittande idag blir jag inte det minsta förvånad.
Sjukt jobbigt att vara vaken mitt i natten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: