mellan vakna & somna

Grattis farfar!

Kategori: Diverse

Vilken bra helg det blev! Härligt. Pricken över i:et var ju helt klart när jag faktiskt lyckades lura ett par stycken att jag vunnit 50 000. Det är jag mest nöjd med av allt. Tog ju ett tag innan jag förstod varför personen i telefonen skrattande skrek "Ditt as..." när jag svarade. Totallurad var hon. hohoho. Jag brukar aldrig lyckas luras. Min enda chans är att göra det skriftligt. Har nämligen ögon som avslöjar mig innan jag ens hinner påbörja luret...

Idag fyller min farfar 86. Han är cool. Gammal men ändå pigg och helt enkelt den bästa farfaren. Visserligen tycker väl kanske vi att han borde inse sina begränsningar litegrann och kanske inte gräva upp hela trädgårdslandet på samma dag eller ge sig ut ensam i skogen med stavarna. Men han vill inte lyssna på sånt, så vi tjatar inte.
Grattis farfar!

Påskvecka nu. Jobbar bara tre och en halv dag. Det är grejer det.
På torsdag ska äldsta systerdottern på sitt första disco. Det är också grejer. Hon börjar bli helt stor! Hon var tydligen redan nervös, framförallt så tyckte hon att hon inte hade något att ha på sig...jo jo, det ska ju börjas i tid...

Nu ska jag skriva krönika.
Svårt.

Kommentarer

  • Karro säger:

    Oj, disco det är stort.

    2007-04-02 | 21:02:24

Kommentera inlägget här: