mellan vakna & somna

Förlust

Kategori: Diverse

Det blev förlust i premiären. Men på något vis känns det ändå bra. Vi kämpade i alla fall hela tiden och ja jäklar vad vi fick öva försvarsspel i andra halvlek. Jag är blåslagen idag. Helst eftersom M var mycket nöjd att hon fått in värsta tacklingen, det vara bara det att det var på mig...så jag har ett avtryck av hennes sko i mitt lår...

Grillning och party på kvällen kvist. Grillat är aldrig fel. Fest och lekar är heller aldrig fel. Så det blev en rätt bra kväll.

Men ibland undrar man. Jag är ju då en sån som tror att det mesta händer av en anledning. Men inom området som man inte ska skriva om på bloggen för då kan det börja pratas en jäkla massa och plötsligt har ryktet skapats, så kan jag faktiskt snart inte komma på fler anledningar till att det händer på samma vis - alltid. Det hade varit en rätt spännande upplevelse att se hur det känns när det händer tvärtom. Men om allt händer av en anledning så är det väl så...nån anledning finns det säkert, jag har bara jäkligt svårt att hitta den just nu.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Men hallå! Du skapar nyfikenhet bland dina läsare din hemlighetsmakare =)

    2007-04-22 | 10:23:19
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Sara säger:

    Man måste vara lite hemlig...fast det hjälper inte eftersom folk tolkar ändå och plötsligt pratas det visst om det på stan...ytterligare en anledning till att vara hemlig, eller helt enkelt sluta blogga om sånt man inte vill avslöja...hahaha =)

    2007-04-22 | 14:16:01
  • Petra säger:

    Ja, jag vet, är ganska hemlig själv med mycket som ni kanske vet =)

    2007-04-22 | 16:08:25
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: