mellan vakna & somna

Bil, bilare, bilast

Kategori: Diverse

Jag ska byta bil. Ja jäklar vilket jobb. Värsta djungeln.
Först ska man bestämma sig för vilken sorts bil man ska ha.
Sen ska man åka och kolla på olika sorter inom den sorten man valt.
Sen ska man hitta lite pengar att betala bilen med.

Men allra först ska man byta däck på bilen. Och hur enkelt är det när jag har ett enoooormt behov av att planera och de personer som har däcken i sitt garage har inte speciellt mycket behov av planering. Redan där kan man märka att det kan bli lite svårt. Och ungefär där är jag nu. Fast sen har jag ju tur som har världshistoriens bästa syster också som har erbjudit sig att fixa och dona med min bil.

Men bilköpet då. Ja, när tusan ska jag hitta tid till att bestämma mig, kolla, välja och finansiera?!

Kommentarer

  • Ann säger:

    Köp en Nissan...undrar varför..?

    2007-04-20 | 14:13:05

Kommentera inlägget här: