mellan vakna & somna

Danseskorna på!

Kategori: Diverse

Visst åkte danseskorna på i lördags. Förstår inte varför jag inte går på konsert oftare. Det är ju fantastiskt. Helt Off med Timbuktu inledde och Promoe tog över. Riktigt bra.
Konserterna var toppen i övrigt blev det en tidig kväll - vilket kanske talar för sig själv.

Har funderat lite på det här med galenskaperna. Verkar vara född pessimist, eller har i varje fall blivit det med åren. Följer nästan alltid magkänslan och det är kanske inte alltid jättebra. Jag försöker oftast va mig själv, det är kanske inte heller alltid jättebra - vad vet jag. Orkar oftast inte hålla på med spel och trix, vill man så vill man och då är det väl bara att köra på, annars inte.

Jag kanske borde börja göra tvärtom. Den här taktiken verkar ju fungera sådär. Så det betyder alltså att jag ska: Vara en sann optimist som inte känner efter med magkänslan. Vara någon annan än mig själv och framförallt börja fundera otroligt mycket på när och hur man hör av sig efter att ha träffats. Vilken är regeln? Två dagar? Fast detta känns inte heller som nån jättebra idé direkt. Känns framförallt väldigt jobbigt och ansträngande. =)

Äsch, en himlans massa svammel. Jag kanske bara ska sluta fundera så jäkla mycket helt enkelt. =)
Ciao

Kommentarer

  • jess säger:

    sluta tänka, bara kör. det brukar bli bäst och då slipper man fundera så mkt. ibland kanske man ångrar sig, ibland kanske det blir bättre av att man inte analyserar... tror jag iaf. jag gillar magkänsla. inte alltid, men oftast. och magkänslan kommer ju att finnas där hur mkt du än tänker... eller? kramar

    2006-10-19 | 08:55:12
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • lina säger:

    gummsan..inte latt de dar ju. sanna dar regler e ju jattejobbigt, sa kanske strunta i dom, tror de e battre o bara gora som man vill :) haller tummarna for att de blir bra iaf. kram!

    2006-10-20 | 15:25:27

Kommentera inlägget här: