mellan vakna & somna

det här med jobb...

Kategori: Diverse

jag är omotiverad, ofokuserad, ineffektiv och allt annat som man inte bör vara när man bör jobba. knas. får ingenting gjort och kan inte göra något för att jag väntar på besked och hjälp från andra. frustrerande. ska försöka göra ett samlat nyhetsbrev för tre lärosäten, inte helt lätt att få tag på folk. rektorer och sånt. puh.

jag lät för övrigt min blogg dö ut ett tag. men nu kanske det blir skriva av igen.

igår kom jag och malin på att det bästa jobbet för mig borde vara författare. jag vill bara jobba när jag själv känner för det. vilket på sistone inte varit speciellt ofta...så det kanske blir nya karriären, fast då måste man ju hitta sin nisch också. oj.

tränade med herrarna igår. kul och halvt livsfarligt. hehe. gillar allt i livet just nu. staden är otroligt fantastiskt underbar. träningen likaså. jobbet också när jag är motiverad...alles.

idag ska jag köpa stolar till balkongen och sen göra absolut ingenting för första gången på typ tre veckor. skönt.

men nu ska jag väl jobba i någon minut till.
och till helgen kommer världens bästa hit. längtar!

hoj
kolla in http://www.tjuvlyssnat.se/ finns en del hysteriskt roliga saker där.

Kommentarer

  • Ellan säger:

    Men oj, hon skriver ju igen! =)

    2006-06-16 | 10:37:01

Kommentera inlägget här: