mellan vakna & somna

vilken helg...

Kategori: Diverse

jag är fortfarande trött efter helgens aktiviteter. funderar starkt på att flexa ut nån timme tidigare, för att gå hem och tupplura =)

helgen var i varje fall rolig, festlig, trevlig, och alldeles underbar!

fredagskvällen tillbringade jag ombord på en av båtarna i Örlogshamnen. Jag och fyra glada gossar åt trerätters och spelade TP. Jag förlorade stooort. Tog faktiskt inte en enda plupp. Trodde inte det var möjligt. Men när de andra fick frågor som; Vilket land har formen av en stövel? Så fick jag frågor som; Vad lämnar flaskan med en hastighet av 0,712 cm i sekunden? Jag visste inte att det var Heinz tomatketchup...
Trevligt var det i varje fall.

i lördags var det heldag med dam- och herrlaget. började med lerduveskytte. sjukt svårt. och nu har jag sjuka blåmärken. men kul var det ändå. därefter susade vi till alljungen, skrämde bort alla andra badgäster, korkade upp vinet, solade och badade. lite mer tävling blev det också där jag vann damklassen. grattis till mig för att jag är bra på att paddla på surfingbräda.

resten av dagen och natten var det grill, allsång vid elden och självklart ett nattadopp där det såg ut som att samtliga hade vita bikinis och badbyxor på sig. såg hysteriskt roligt ut. somnade i tältet på morgonkvisten och vaknade några timmar senare av att allt syre var förbrukat. några av oss stannade kvar hela söndagen. jädrar vad skönt det är att bara existera ibland!

igår drog träningen igång. fysträning i 1 timme tillsammans med herrarna. jag undviker trappor och åker hiss idag, det säger en del om träningsvärken.

ja, vilken helg. kan knappt bli bättre tror jag! så nöjd!
tjoho! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: