mellan vakna & somna

i slowmotion

Kategori: Diverse

min semester är över, slut och förbi. tre veckor gick fort, fast det kändes samtidigt som att jag var ledig i en evighet. hur går det ihop...

idag är det andra dagen på jobbet. och det finns verkligen inte ett skvatt att göra. tiden går galet långsamt. jag försöker vara kreativ och komma på något viktigt som måste göras nu. men varenda kotte, nästan, är fortfarande på semester. inte direkt så att mejlboxen svämmar över eller telefonen går varm...har ett fåtal saker som jag måste göra, men jag försöker liksom ransonera lite så att jag ska ha något litet att göra hela dagen. =)

Sommar.

Semestern var i varje fall toppen. Halva tiden spenderades i Sölvesborg. Det var underbart. familjen och vännerna. kan inte misslyckas. andra halvan spenderades i Karlskrona. det var också underbart. två rastlösa individer sysselsatte sig i en hel vecka med bad, sol, sol, bad och lite grill där monstermånga myggbett ingick...

till helgen blir det utflykt med fotbollsmänniskorna. lekar hela dagen. party halva dagen och hela natten. grillning och övernattning i skogen. tror det blir kanon.
fast innan dess ska jag hinna med en trerätters i örlogshamnen. toast skagen, oxfilé och blåbärspaj - det kan bara inte misslyckas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: