mellan vakna & somna

Träningsvärk och semester

Kategori: Diverse

Jag har tidigare skrivit att jag just nu är så trött att jag är beredd att ta en semesterdag för att få sova. Igår kunde jag inte stå emot längre och lämnade in en trevlig liten semesteransökan. På måndag ska jag vara ledig och göra absolut precis bara det jag känner för. Underbart.

Igår var det fysträning. Riktigt bra träning. Sjukt jobbigt. Träningsvärken kommer smygande. Jag anar att morgondagen inte blir nådig.

Jag längtar till jul nu. Ledigt och mysigt.

Igår fick jag veta att mitt jobb är på gång att utannonseras. Det är hos facket nu och kommer väl ut nån gång i mellandagarna om vi har tur. Detta är kanske sånt man ska hålla tyst om när majoriteten av läsarna är högst kvalificerade att söka jobbet.....=)
Fram tills dess är jag i alla fall anställd, i väntan på tillsättning som det så fint heter.

Jag vet ännu inte om jag faktiskt vill ha det där jobbet. Fast det har ändå börjat vända lite. Det känns ett uns bättre. Så jag hoppas på en fortsatt stigande formkurva.
Ska väl börja fila på den där jobbansökan också.

Nu är det äntligen frukost.
Jag tar nog hissen upp.
Träningsvärk.

Kommentarer

  • Karro säger:

    Jag hoppas du får det...om du vill ha det..och jag tror du får det...om du vill. Annars finns det fortfarande jobb i Malmö. Kram kram

    2006-12-07 | 15:28:55
  • Petra säger:

    Svårt att skriva ansökan till ett jobb man redan har. Done that!

    2006-12-08 | 08:32:38
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • lina säger:

    håller tummarna för jobbet :)
    jaså du e oxå venus, bra ju!
    ha en ritkigt skön måndag nu!
    kramar

    2006-12-08 | 14:30:42

Kommentera inlägget här: