mellan vakna & somna

Dan före dan före dan före dopparedan

Kategori: Diverse

För att kunna skriva rubriken fick jag ta till kalendern, och det blev bergis fel antal före-danar ändå.
Snart ska jag sätta mig i bilen, hålla tummarna för att det inte blir fler stopp på E22an, och ta mig västerut.
Inte förrän det är andra dagen på det nya året kommer jag sitta framför denna skärmen igen. Det kommer säkert gå ruskigt fort, men det spelar liksom ingen roll. Semester är alltid semester hur snabbt det än går.

Planerna för ledigheten ser ut såhär:
* Intag av orimligt mycket mat, godis och julmust
* Fest, dans och kramar med de allra bästa
* Mys och kel med favoritbarnen
* Förhoppningsvis ett pulkaåk
* Förhoppningsvis en nyårsfest
* Backhoppning på tv
* Ivanhoe
* Ryggläge i soffa
* Promenad i skogen
* Malmöbesök
* Jobbansökansskrivande

Jag tror det blir en bra ledighet.
Jag tror också att det blir ett bra nytt år, eller jag är nästan helt säker på att 2007 kommer bli helt galet bra. Men jag återkommer med tillbakablickar och sammanfattningar, drömmar och mål, när jag känner mig laddad och manad för det.

Gillar flextid.
Snart bär det av.

Kommentarer

  • Karro säger:

    När ska du till Malmö? Har du tid för mig? Kram

    2006-12-21 | 23:06:33
  • lina säger:

    va härligt de låter! ha de superskönt o njut odentligt av ledigheten!
    god jul kramar

    2006-12-22 | 09:22:28
    Bloggadress: http://linasblogg.blogg.se
  • Petra säger:

    God Jul!

    2006-12-22 | 12:01:04

Kommentera inlägget här: