mellan vakna & somna

Kanin eller Anka?

Kategori: Diverse

Har precis gjort ännu ett "Val-test". Försöker på alla vis i världen ta reda på vilket parti jag egentligen vill rösta på. Nu har det gått så långt att jag tar till Aftonbladets test. Det är för långt. Back to basics. Vad det nu är.

Resultaten av testen visar nämligen att jag är precis så spretig och svårt som väljare som jag känner mig. Tycker ganska lika med alla partier. Hur är det möjligt? Jag har nog bara inte hittat det ultimata testet än. Eller det ultimata partiet.

Vi gör personlighetstest på jobbet. Fantastiskt kul. Har träffat en psykolog vid två tillfällen och på tisdag är det dags för sista träffen, tillsammans med hela avdelningen. Då ska vi få veta allas personligheter och hur vi fungerar i grupp. Jag är mycket nyfiken. Var inne på nån sida och läste lite om min personlighet ESFJ. Där fanns bland annat fiktiva figurer med samma personlighet. Haleh i Cityakuten kändes helt okej. Kanin i Nalle Puh och Kalle Anka knäckte nästan mig. haha. Kanin är ju otroligt enerverande. Störig. Mina kollegor intygade dock att det inte kunde stämma. Chefen är för övrigt som åsnan i Shrek. haha.

Nu får man snart gå hem. Var så effektiv igår att hela min att-göra-lista (del av min personlighet) tog slut. Så idag har det varit lugnt. =)

Ska väl gå hem snart och se om jag fått några parti-folders i brevlådan. hoppas hoppas. =) Hittills har det bara kommit från socialdemokraterna och - ve och fasa - sverigedemokraterna. hu.

Kommentarer

  • jess säger:

    mm, det är inte lätt. men jag tror iaf att jag vet vad jag inte ska rösta på.. hur är läget med dig sarasara? ngn resa till malmö planerad? träffat ngn trevlig person från kalmartiden? jag ska ner till borås i helgen och försöka ta det lugnt... massa kramar jess

    2006-08-24 | 10:56:05
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Sara säger:

    Det är prima prima här! =) Har planerat att åka till malmö, har dock inte kommit så långt att jag planerat in när. Två till av mina kompisar flyttar ner nu, så det är många att hälsa på. Kalmartidspersoner är det ont om. Men ska till Ikea i självaste Kalmar snart, och då ska jag tvinga till mig en fika med Henke! =) Ska även till växjö en sväng, i jobbet, och ska försöka tvångsfika med emma då! Du då? Allt bra? kram!

    2006-08-24 | 13:18:44
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se/
  • Petra säger:

    Och när tänker du ta en sväng förbi dalarna? =)....intressant det där med personlighetstesten, vill oxå. Tror det var pågång på jobbet men det blev tillslut inte av...

    2006-08-25 | 12:36:59
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: